Leden
Clubwandelingen
Overig

Informatie:

De organisatie van de door

wandelclub Jo-Ne georganiseerde bustochten berust bij:

Dhr. Piet Hengelbrock

tel. 043-3062042

Start Bustochten: Voormalige Rabobank, Vijlenberg 149, 6294 AV VIJLEN

Het reserveren van een plaats in de 50 pers. touringcar is mogelijk bij een tijdige betaling van uw "eigen bijdrage" die voor elke bustocht 7,50 per persoon bedraagt. Deze "bijdrage" omvat ook het inschrijfgeld voor de startkaarten.

Bij méér dan 50 reserveringen wordt gebruik gemaakt van een "wachtlijst".

Door afmeldingen komen vaak op het laatste moment nog plaatsen in de bus vrij. Voor degene die op de "wachtlijst" staan wordt aanbevolen om in de laatste week voor de vertrekdatum contact op te nemen met Monique Deliège-van Boom.

De "eigen bijdrage" dient u uiterlijk 2 weken vóór de vertrekdatum te betalen bij

Mevr. Monique Deliège-van Boom, Pastorijweg 32, 6294 AC  VIJLEN

Tijdens deze laatste 2 weken kunnen ook nog eventuele vrije plaatsen in de bus bezet worden door niet leden tegen betaling van

€ 10,00 per persoon.

Bij afmeldingen, in de periode 2 weken vóór de vertrekdatum, kan de "eigen bijdrage" niet meer worden teruggevorderd.  Dit ter beoordeling van de organisatie en/of het bestuur.

In het startlokaal van de te bezoeken wandelclub worden u de startkaarten overhandigd.  Deze kaarten voorzien van onze clubnaam of van de zelfklevende "clubstickers".