Jaarvergadering 2014
Familietocht 2015
Ledendag GaiaZOO

Winterwandeling Jo-Ne Vijlen op de radio

Dat onze wandelingen inmiddels ook bekend zijn/worden in Midden- en Noord Limburg, blijkt maar weer eens uit onderstaande mailcorrespondentie met Trautje.

Piet van Cauwenberghe (de broer van Jos), muziekpresentator bij omroep P&M, wil in zijn programma Muziekbuffet op vrijdag 8 januari a.s. aandacht besteden aan onze komende Winterwandeling.

John Jehae zal, namens onze club, door hem om 12.30 uur worden geïnterviewd. De bijbehorende muziek en het interview zijn LIVE te beluisteren. Nadere details, zie onderstaand:

Van: piet van cauwenberghe [mailto:            @home.nl]
Verzonden: woensdag 9 december 2009 12:10
Aan:                              @home.nl
Onderwerp: E-mail met bijlage (attachment): DSC02612.JPG, Elke vrijdag om 12.doc, Hallo.doc, lijst muziekbuffet.doc

Hallo JO-NE Vijlen, Hallo Trautje,

Hierbij sluit ik wat informatie bij over evt. een uurtje verzoekplaten via mijn programma Muziekbuffet bij omroep P&M. Als jullie een lijst van ± 16 nummers insturen ruim 1 week voor uitzending ( VRIJDAG 8 JAN. 2010 ) zal ik die draaien tussen 12.00 - 13.00 uur en om 12.30 evt. nog een tel. interview door iemand van de club op die achtste januari.

Graag dan het tel. nr. erbij wie ik moet bellen.

Dit is een gratis reklame voor jullie tocht hier in de regio Peel & Maas en Venlo e.o.

Ik zet het hele uur dan ook voor jullie op een cd'tje.

Ik hoor het wel.'

Groetjes,

Piet van Cauwenberghe Muziekbuffet omroep P&M

van Laer Hoenlostraat 8'

5991 CH Baarlo

077               //   06

De uitgekozen muziek die o.a. ten gehore zal worden gebracht:

De Kirrik - Hans Geerkens
Mie Durpke - Hans Geerkens
Wied es de windj - R. Bröcheler & M.koor St Caecilia 1837 Vaals
Limburg Allein - Jo Erens
Wie der Herrgot Limburg hat gemaak - Frans Croonenberg
Welkom in Limburg -  Schintaler
Dat zit beej os in de femelie - Kartoesj
Super sjoene daag - Radlers
d'n Hiemel - Beppie Kraft
Loeënde klokken - Frits Rademacher
Daan goan de lempkes aon - Angelina
Helige Antonius - Rowen Hêze
Sjeng aon de Geng - Frans Theunisz & de Nachraove
Lekker menneke - Ziesjoem
D'r loemelkrieëmer - Paul & Leo
Blaosmuziek - Gé Reinders
D'r Kloon - Jack Vinders

Elke vrijdag om 12.30 uur Uw Limburgse wandelagenda bij omroep P&M.!!!!!!!!

Al enkele jaren lang is er bij de lokale omroep P&M ( de zender voor de gemeentes Helden, Maasbree, Kessel & Meyel en na 1-1-2010 dus de nieuwe fusiegemeente Peel en Maas ) op de vrijdag tussen 11.00 – 13.00 uur het verzoekplaten programma Muziekbuffet met de presentator ( en wandelaar ) Piet van Cauwenberghe uit Baarlo.

Om 12.30 uur leest Piet dan ook de Limburgse wandelagenda voor met meestal, er gelijk achteraan, een interview met een woordvoerder van een van de clubs die dat weekend een tocht gaat organiseren.

De verzoeken in die 2 uur komen niet alleen van / voor bedrijven, clubs, winkels, verenigingen maar ook voor een speciaal huwelijksfeest, jubileum, verjaardag of bij ‘n geboorte.

Maar je mag ook gewoon een uur voor jezelf aanvragen.

Men kan er niet terecht voor 1 verzoeknummer maar de aanvrager moet gelijk voor 1 of 2 uur muziek invullen.

De laatste tijd biedt Piet ook de Limburgse wandelclubs de mogelijkheid om naast het interview, van rond 12.30 uur, het hele laatste uur de door hun ingediende verzoekplaten te draaien.

Voor de speciale datums ( bijv. wandeltochten, jubila, huwelijken of verjaardagen ) moet wel op tijd gereageerd worden, want wie het eerst komt ………! Vol is vol.

Wel vraagt hij meestal om een beetje variatie in de muziekkeuze te doen zodat we niet alleen maar het hele uur bijv. instrumentaal, duits of limburgs moeten draaien.

Dus als er wandelclubs zijn die op vrijdag voor hun evenement een uurtje muziek willen invullen dan kan dat.

Hoe gaat U te werk:

>>Neem eerst even contact met Piet op over de datum ( of deze nog vrij is ).

Er zijn ± 16 muzieknummers nodig om 1 uur( naar gelang de lengte van de plaat ) te kunnen vullen.

Het liefst wil hij als het kan de titel van de plaat en de naam van de artiest hebben.

Stuur deze lijst met het telefoonnummer van diegene die om ± 12.30 uur gebeld moet worden

voor een telefonisch interview dan per Email naar:

Studio:                   @peelmaas.com          Prive:                       @home.nl

Per brief naar Muziekbuffet p/a omroep P&M

Schout van Merwijckstraat 2 in Panningen

U kunt hem elke vrijdag vanaf 10.30 uur – 13.00 uur tijdens de uitzending ook in de studio telefonisch bereiken op nr. 077 - 30 66 33 3 Prive: 077 -                // 06 -

Voor U als organiserende wandelclub een leuke gratis promotie in het uitzendgebied van omroep P&M.

Voor die dat willen zet hij de uitzending ook voor U op een cd’tje.

U kunt ( buiten het uitzendgebied, wereldwijd  ) ons ook ontvangen via

>> http://www.peelmaas.com/www/joomla/ <<

Binnen het gebied zit omroep P&M op 92.5 Fm.

Iedereen is altijd welkom in de studio tijdens de uitzenduren van Piet en je hoeft geen donateur van Omroep P&M, mag wel ( € 10.= per jaar ) te zijn om deel te nemen aan zijn programma of de studio te komen bezoeken.

DOET U OOK EEN KEERTJE MEE ? ? ? ?