Schin op Geul
Elsloo-Stein
Beertsenhoven e.o.
Neerbeek e.o.

Wandeltocht te Vijlen, zaterdag 27 november 2010.

Vandaag hebben we eens niet de georganiseerde wandeltocht te Winterslag of te Seraing bezocht maar zijn we in onze eigen mooie omgeving van Vijlen gebleven. Toch was deze wandeltocht niet "ongeorganiseerd".

Verdeeld over 5 Heuvelland dorpen zijn tijdens de Advent- en Kersttijd van 28 november 2010 tot 06 januari 2011 8 schitterende korte en lange wandelroutes uitgezet, waarlangs mooie Kribkes, weg-kruisen en kapelletjes zijn te bewonderen. Tijdens de wandelingen kan men genieten van de mooie natuur in ons 5 sterrenlandschap en tegelijkertijd alvast in kerststemming komen. De 5 deelnemende dorpen zijn: Epen, Eys, Mechelen, Slenaken (samen met Heijenrath) en Vijlen.

De wandelingen kunt u vinden op de website http://www.kribkeswandeling.nl/.

Het werd een primeur voor de kleine Ruben die samen met moeder Veronique, vader Maarten, tante Mariëlle en ondergetekende (= oom!!) 6 km van het al met sneeuw bedekte landschap mocht mee genieten.

We hopen dat hij de smaak al een beetje te pakken heeft en dat hij als jongste lid van onze wandelclub nog vele wandelingen met ons mee zal gaan.

Verslag en foto's:  Jo Wetzelaer

Vervolg foto’s zie:  Foto’s Vijlen