Jaarvergadering 2014
Jubileum  wandelclub
Familietocht 2015
Ledendag GaiaZOO

In deze rubriek treft u onderwerpen aan die indirect met het wandelen te maken hebben. Te denken valt o.a. aan het jubileum van onze wandelclub, personen van onze wandelclub die op de een of andere wijze in het zonnetje worden gezet, grappige gebeurtenissen tijdens wandelingen etc.

Indien het bovenstaande van toepassing is, u een verslag hiervan hebt gemaakt en u dit graag op deze internetsite terug wilt zien, neem dan contact op met de websitebeheerder (Jo Wetzelaer) d.m.v. het Contactformulier (zie het onderdeel Contact).

In het onderdeel Computerhulp kunt u uitgebreid lezen hoe u het verslag en eventuele foto's naar Jo kunt sturen. Mocht dit niet lukken, neem dan telefonisch contact met hem op (043-3063905).